8.12.09

Amália Hoje - A Gaivota



Se uma gaivota viesse 
Trazer-me o céu de Lisboa 
No desenho que fizesse, 
Nesse céu onde o olhar 
É uma asa que não voa, 
Esmorece e cai no mar
 
Que perfeito coração 
No meu peito bateria, 
Meu amor na tua mão, 
Nessa mão onde cabia 
Perfeito o meu coração
 
Se um português marinheiro, 
Dos sete mares andarilho, 
Fosse quem sabe o primeiro 
A contar-me o que inventasse, 
Se um olhar de novo brilho 
No meu olhar se enlaçasse
 
Que perfeito coração 
Morreria no meu peito, 
Meu amor na tua mão, 
Nessa mão onde perfeito 
Bateu o meu coração
 
Se ao dizer adeus à vida 
As aves todas do céu, 
Me dessem na despedida 
O teu olhar derradeiro, 
Esse olhar que era só teu, 
Amor que foste o primeiro.
 
Que perfeito coração 
No meu peito bateria, 
Meu amor na tua mão, 
Nessa mão onde cabia 
Perfeito o meu coração


Amália Hoje - Žuvėdra


Jei atskristų žuvėdra
Atneštų man Lisabonos dangų
Piešinyje, kurį ji padarė, 
Danguje, į kurį žiuriu
Sparnas - kuris neskrenda,
Jis silpsta ir krenta į jūrą.
 
Kokia nuostabi širdis 
Mano krūtinėje baterija 
Mano meile  tavo rankose, 
Rankose, kurioje ji buvo 
Tobula mano širdis 
 
Jei portugalų jūrininkas, 
Perplauktų septynias jūras,
Kas pirmas sužinos,
Lai man pasako, kas išrado -
Jei blizga išorė
Mano akys - spąstuose
 
Kokia puiki širdis 
Mirė mano krūtinėje 
Mano meile tavo rankoje, 
Toje rankoje, kur nuostabi
Plakė mano širdis
 
Jei atsisveikinčiau su gyvenimu
Kaip visi paukščiai su dangumi,
Aš atsisveikinčiau
Tu paskutinis į mane pažvelgtum,
Žvilgsniu, kuris tik tavo vieno,
Meile, kuris buvai man pirmas.
 
Kokia nuostabi širdis 
Mano krūtinėje baterija 
Mano meile  tavo rankose, 
Rankose, kurioje ji buvo 
Tobula širdis 


Sem comentários:

Enviar um comentário